mandag den 1. september 2014

Besøg af sundhedsplejesken


Datter er 31 dage i dag og vi havde besøg af sundhedsplejersken, Far var taget afsted i praktikken, så han måtte få en opdatering telefonisk :) 
Datter vejer nu 4600 gr. og er 56 cm, mod de 3150 gr. og 50 cm, hun blev født med, så hun vokser bedre end gennemsnittet, trods alle mine moderlige bekymringer, tager hun nu nok på? er der nok mælk? er der for meget mælk? har hun ondt i maven? gør jeg det godt nok? - spørgsmålene og bekymringerne er uendelige :s
Men jeg forsøger hver dag at fortælle mig selv at så længe hun er opmærksom, har øjenkontakt, virker veltilpas, har gode bleer osv., så må hun jo have det godt.
Datter er en sulten en, spiser hver anden time ofte, men de sidste 2 nætter, har hun sovet 4 timer i træk, Mor er lykkelig for den søvn :)
Men noget af det allerbedste er, at de sidste par dage er hun begyndt at smile til os. Vi bliver begge to lykkelige når det sker og kan næsten ikke få armene ned af bare begejstring. :D

Sundhedsplejersken sagde også at der ville blive startet en mødregruppe op i denne måned, så mig og Datter, glæder os rigtig meget til at komme ud og møde nogle flere søde mødre og babyer. 

Følg os på Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar