tirsdag den 2. september 2014

Fra Ghana til far

Så vil Far også gerne fortælle!

Jeg har gået længe og tænkt hvad det var jeg skulle skrive. Det jeg kom frem til, er den rejse Mor og jeg, gik igennem for at komme hertil, hvor vi nu står som nybagte forældre og med det mest fantastiske lille vidunder, og begyndende brokhoved .
Hvordan endte vi egentlig i rollen som forældre? Jeg selv har altid gerne have barn, og gerne flere (”wink wink” til Mor) – Så jeg tror på den måde at jeg altid har været og følt mig klar til denne rolle.
Mor og Far mødtes på en meget speciel måde og det har været med til at knytte os sammen på en unik måde. Alting har gået meget hurtigt, men vi har følt os afklaret med alle de store beslutninger vi har taget. Hermed også beslutningen om at få barn sammen.
Under graviditeten går der mange tanker igennem hovedet på en. Mange af dem er slet ikke til at holde styr på, tænk at vi skal til at være forældre! Det er både skræmmende og fantastisk. Der er et stort skridt fra at gå rundt med lysten til at få børn, til lige pludselig at stå i situationen. Og for at være helt ærlig tror jeg ikke helt det er gået op for mig at skulle være far, indtil Mor begynder at få veer og jeg 22 timer står med en lille pige i armene!
Det hele har været en fantastisk rejse og jeg går stadig rundt smiler med tanken om at jeg endelig er blevet Far!

Far.

Følg os på Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar